śmieci po uninstall

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 17 Lip 2005, 15:23:12 CEST

Dnia 17-07-2005, nie o godzinie 14:37 +0200, Paweł A. Gajda napisał(a):
> Sunday 17/07/2005 14:01:24, Krystian T:
>
> Tak jakby nie brał pod uwagę Requires(pre), bug IMO.
Jak się tak głębiej zastanowić to w zasadzie jest dobrze
Requires(pre,preun,post,postun) nie są wymagane przez pakiet (w sensie
jego funkcjonalności), tylko przez instalację pakietu, ale z drugiej
strony... przy instalacji zostaną pociągnięte.
Ehh... skomplikowane to wszystko...
--
Pozdrawiam
Krystian T