SPECS (LINUX_2_6): kex.spec - updated to 2.6.12.3.

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Pon, 18 Lip 2005, 10:25:06 CEST

Dnia 18-07-2005, pon o godzinie 09:59 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Ponowie pytanie zadane przez qboosha: czemu nie kernel.spec z odpowiednim
> tagiem ?
>
> Chyba, ze przeoczylem odpowiedz...

Możliwe - raz juz jej udzialałem.
Prościej trzymać jeden plik *.spec niż kilka(naście, dziesiąt) latek.
a zadaniem kex'a jest zbudowania niemal w całości kernela typu "Vanilla"
z dodanym Netfilterem
Ja jeszcze testuje sobie na tym różne dziwne łatki, zanim wstawię w
kernel.spec w LINUX_2_6

Pozdrawiam.
			Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }