endeavour2.spec

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Pon, 18 Lip 2005, 22:40:22 CEST

On Mon, 2005-07-18 at 21:09 +0200, Jacek 'jackass' Brzozowski wrote:

> jekiego typu ma to być komentatrz ?

Szybki `grep '^#.*autoconf'` na specach wyrzuca przykłady:

# note: configure is not autoconf-generated
# it's confgen, not autoconf configure - so don't use macro
# NOTE: It's not autoconf configure.
# Notice: this is not autoconf configure!!!!!!!
# don't change it to %%configure, not autoconf-generated!
# it's not autoconf script
# - it's not autoconf configure
# it's FireMake, not autoconf-generated configure
# this is not autoconf; touch it and you're gonna die
# note: configure script is not autoconf-generated
# not autoconf-generated
# not autoconf configure
# NOTE: it's not autoconf-generated script - don't use macro
# it's not autoconf configure
# using %%configure2_13 isn't very wise here, it is not autoconf generated
# not autoconf-generated configure

Jak widać standardyzacji tu nie ma, więc możesz się wykazać
kreatywnością.

> jestem początkujący więc mam małe pytanko co z tym mam zrobić ? wyrzucić
> to czy co ?

%{_mandir}/*/* , ikony analogicznie.

> j/w

Albo dodajesz %dir %{_libdir}/%{name} , albo zamiast całej litanii
%{_libdir}/%{name}/foo dajesz %{_libdir}/%{name} .

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution