ltmodem.spec

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 20 Lip 2005, 14:58:53 CEST

On Wed, Jul 20, 2005 at 02:43:34PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> Wrzucone po zlikwidowaniu paru oczywistych błędów (zależności UP w
> wersji SMP, s/Source/NoSource/, etc). Poza tym wyrzuciłem z Version
> zbędne informacje. Swoją drogą dziwna numeracja (7a>8.31a9?), chyba
> epoch będzie do podbicia.
>
> Nie masz może lepszego urla? http://linmodems.technion.ac.il/ leży.
Mi działa. Działa nawet http://linmodems.technion.ac.il/Ltmodem.html
czyli to co podałem. Może jakąś koszerną uwagę sporządzić.

http://freshmeat.net/projects/ltmodem/

Co do numeracji to tamte pliki 8.31acostam są dość stare (data na
serwerze) ten alk-7a jest nowszy.

Url http://linmodems.technion.ac.il/packages/ltmodem/kernel-2.6/ działa.

Hmmmm....

m.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba