Indianiec się gubi...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 21 Lip 2005, 21:28:37 CEST

Dzisiaj zgłoszono mi problemy z naszym apache...

$ wget http://jacol.gda.pl/pblog.php/rss.xml
--21:12:20--  http://jacol.gda.pl/pblog.php/rss.xml
           => `rss.xml.16'
Translacja jacol.gda.pl... 153.19.250.120
Łączenie się z jacol.gda.pl[153.19.250.120]:80... połączono.
Żądanie HTTP wysłano, oczekiwanie na odpowiedź...
21:12:20 BŁĄD -1: Brak danych w odpowiedzi.

...i tak kilka razy. A potem jest jeden raz poprawnie...

Próbowałem instalować, odinstalowywać moduły apache, moduły php - bez
skutku. Niestety, nie byłem w stanie uzyskać apache minimum...

Co ciekawe - w logach jest _jakikolwiek_ ślad tylko po udanych próbach. Po
pustych próbach nie ma nawet wzmianki.

Czy ktoś się z tym spotkał? Wygląda to na zupełną loterię...