SPECS: kernel-net-ieee80211.spec (NEW) - new spec based on ipw2200...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 21 Lip 2005, 22:26:43 CEST

Pawel Sikora wrote:

> przez ktore *inne* moduly? moze ipw2<costam> z ktorego zostaly wyrwane?

AFAIK tylko przez te, ale zdaje się, że zamysłem autorów jest, by to się
zmieniło. Coś w tym złego (i co to ma do rzeczy)?

> nasram i pojde dalej. jak bede mial czas to sprzatne.

Jak chcesz, to mogę sprzątnąć zaraz. Wywale oba commity (albo może nawet
całe trzy) i będzie całkiem dobrze, czyli tak jak było. (bez nowego
ipw2200, które się buduje na 2.6.12)

Posiedziałem nad tym z godzine, może więcej (łącznie z monotonnym
klepaniem speca, badaniem czemu nie działa i wybadaniem jak się u nas
moduły buduje) i ma jedną małą usterkę, której nie mam siły, ochoty i
czasu poprawiać. Nie nazywaj tego proszę sraniem, bo to mało miłe, a w
dodatku chyba jednak nie do końca zgodne z prawdą.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa