rt2500.spec

Paweł Sokół pawel w inteks.com.pl
Pią, 22 Lip 2005, 00:04:20 CEST

Witam
To mój pierwszy występ tutaj - proszę nie bijcie za mocno ...
W specu jw. aby w ogóle ruszyła budowa musiałem dodać linie jak w
załączonym patchu. Bez tego zaraz na początku wrzeszczy, że w katalogu
Utilitys brak Makefile. Nie starczyło to do dokończenia :( Wypluwa taki
tekst:
---------------
g++ -Wl,-rpath,/usr/lib -o RaConfig2500 raconfigui.o cardselect.o
countryform.o addprofiledlg.o qhexvalidator.o authsecudlg.o
hiddenssiddlg.o configapi.o sha1.o rt_tool.o raconfig.o
qmake_image_collection.o moc_raconfigui.o moc_cardselect.o
moc_countryform.o moc_addprofiledlg.o moc_authsecudlg.o
moc_hiddenssiddlg.o   -L/usr/lib -L/usr/X11R6/lib -lqt -lXext -lX11 -lm
/usr/bin/ld: cannot find -lqt
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [RaConfig2500] Błąd 1
make: Opuszczenie katalogu
`/home/users/pcvs/rpm/BUILD/rt2500-1.1.0/Utilitys'
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.61328 (%build)
Myślałem, że to błędnie zainstalowany qt-devel (miałem przepełniony
dysk) ale reinstalacja qt i qt-devel nie pomogła. Co jest?
PLD AC+ready
Pozdr.
Paweł
--
"Pan Bóg jest nieograniczenie miłosierny
 a polityk polski na ogół niemiłosiernie ograniczony".