gramps up

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 22 Lip 2005, 08:19:53 CEST

On Fri, 22 Jul 2005 00:44:29 +0200
Krystian T <tomczyk w op.onet.pl> wrote:

> Hej
> Upgradowałem gramps do 2.0.5, uaktualniłem gramps-locale_names.patch,
> żeby przetestować program zakomentowałem gramps-desktop.patch (do
> późniejszej aktualizacji) i utknąłem, bo program na starcie informuje o
> błędach w pythonie, którego nie znam.
> Mógłby ktoś bardziej obeznany na to zerknąć?

aktualizacja speca jest błędna (bardzo). jak ktoś ma patrzeć na błędy
jakiegoś programu, jak proponowane poprawki do niczego się nie nadają?

locale patch jest niepotrzebny (wystarczy usunąć no.po)
desktop patch _powinnien_ byś zaktualizowany (jeśli jest pakowany)
jeśli desktop jest pakowany to dlaczego ikona jest zakomentowana?
mime-types nie pakujemy, applications-registry nie pakujemy
%{_datadir}/icons to %{_iconsdir}
schematy gconfa powinny być %{_sysconfdir}/gconf
schematy gconfa powinny być zarejestrowane
%{_datadir}/omf to %{_omf_dest_dir}
niektóre BR są nadmiarowe (R prawdopodobnie też), niektórych BR wogóle
nie ma.

--
Fryderyk Dziarmagowski