fonts-TTF-microsoft-installer - brak zależności?

Jan Widel jwnews w debian.maszyna.pl
Pią, 22 Lip 2005, 11:02:51 CEST

Bohdan R. Rau napisał(a):

>Helo
>
>Nie wiem czy to aktualne, ale wlasnie sobie verdane chcialem
>zainstalowac i sie okazalo, ze co prawda instaler sie odpalil, ale
>chcial cabextracta ktorego z przyczyn oczywistych nie bylo ;)
>
>Jakby kto odpowiedzialny dorobil odpowiednie zaleznosci zaskarbilby
>sobie dozgonna wdziecznosc calego swiata...

[jasiek w pld SPECS]$ grep ^Requires fonts-TTF-microsoft.spec
Requires:       %{_fontsdir}/TTF
Requires(post,postun):  fontpostinst
Requires:       cabextract
Requires:       rpm-build-tools
Requires:       wget

Hmmm w specu jest Requires

--
** Pozdrawiam Jan Wideł ** Linux Registered User #39454 **
** PLD Linux Developer ** jasw(at)pld-linux.org **