avfs.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 22 Lip 2005, 11:58:30 CEST

On Fri, Jul 22, 2005 at 11:19:39AM +0200, Łukasz Głębicki wrote:
> Chcialem to uaktualnic, ale z tego co widze wersja w repo sie nie buduje.
> checking for XML_Parse in -lexpat... yes
> checking for xmlparse.h... no
> checking for xmltok/xmlparse.h... no
> configure: error: found expat library but could not find xmlparse.h
> błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.52328 (%build)
>
> Podbiłem wersje do nowszej i dodałem do speca
> CPPFLAGS="%{rpmcflags} -I/usr/include/mozilla/expat/"

To jest expat mozilli, zmodyfikowany i z pozmienianymi nazwami symboli.

Ten pakiet pewnie chce starego expata, a aktualny zamiast <xmltok.h>
i <xmlparse.h> ma jeden plik nagłówkowy <expat.h>.
Może jeszcze coś trzeba w źródłach uaktualnić.
Kiedyś jakiś pakiet przekonywałem do aktualnego expata i nie było
większych problemów.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/