SPECS: source-highlight.spec - up to 2.1

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 22 Lip 2005, 17:46:59 CEST

On Friday 22 of July 2005 13:09, Jakub Bogusz wrote:

> Po co dwa razy robić $RPM_BUILD_ROOT?

Zagapiłem się.

> To nie zadziała za dobrze z akcją %doc w %files

Róznica jest taka, że po tym mam wszystkie pliki, które chcialem zamiast listy
niespakietowanych plików na koniec budowania. Mogę to cofnąć, ale lista się
będzie pokazywać. W każdym bądź razie to jest skuteczne.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics