Samba 3.0.14a

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 22 Lip 2005, 19:24:42 CEST

On Fri, 22 Jul 2005, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> Mam takowa pracujaca z pdb mysql jako baza danych o kontach
> i od upgradu do 3.0.14a przestalo dzialac dodawanie kont via
> smbpasswd, poprostu nie dziala, bez zadnego komunikatu.
> Ktoś zna problem

Ja znam ze w tej sambie jest jeszcze kilka rzeczy pokopanych,
mnie najbardziej wkurzylo ze przestaly poprawnie dzialac
opcje zwiazane z veto files - katalogi tworzone netatalkiem
przestaly byc kasowalne. Na stronach samby pisza ze sami powykrywali
mnostwo bledow i dlatego po 3.0.14a bedzie od razu 3.0.20 (i dali jakies
pre juz) - trzeba czekac.

M.

PS. Moge prosic o stbr do test tego netatalka co jest na head?
A jakby sie nie zbudowal to o przyjezenie sie temu. Po 29.07
bede migrowac jedna siec z 1.6. na 2.0.x i przy okazji bym pododawal
triggery/ostrzezenia z wtym zwiazane (zmienil sie format zapisu tzw.
forkow i polskich znakow, teraz bedzie unicode, a nie CAP).

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-