problemy z resolverem (glibc?)

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Pią, 22 Lip 2005, 21:56:47 CEST

On Friday 22 of July 2005 21:34, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Maszyna nie obsluguje w sensie, ze na zadnym interfejsie ten protokol nie
> zostal skonfigurowany. Natomiast modul zostal zaladowany, bo byl kiedys do
> czegos potrzebny.

O takiej właśnie sytuacji piszę. Co więcej, automatycznie przydzielone są
adresy link-local (fe80::) ale adresy publiczne nie są osiągalne. I zarówno
telnet jak i wget najpierw próbują IPv4. Może coś masz nie tak w tablicach
routingu?
--
Tomek