whatis/makewhatis

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Nie, 24 Lip 2005, 21:49:07 CEST

On Thu 7. of July 2005 23:29, Piotr Wawrzyniak wrote:

> To jest tym bardziej dziwne, że skrypt makewhatis wyciągnięty z gentoo
działa
> jak należy. Próbowałem porównać oba, ale niestety ja nie widzę w którym
> miejscu może być błąd, a różnice nie są zbyt durze.
Dur to jest brzuszny ;) - *duże*. I nie wielkość, a charakter (różnic, albo w lędźwiach jak mawiają seksuolodzy) ma
znaczenie. diff -u makewhatis_ten_z_pld makewhatis_ten_gentoo pozwolą Ci je
zobaczyć.
> Może komuś, kto się na
> tym lepiej zna by się chciało? ;)
Jakby Ci się chciało podesłać mi skrypt makewhatis z gentoo na priv - mnie się
nie chce przedzierać przez ichni cvs, ftp, rsync, system pakietów i co tam
mają jeszcze.

--
Tomasz Wittner