poldek z AC-brancha

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Wto, 26 Lip 2005, 13:58:15 CEST

Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org>:

> Czy poldek z AC-brancha nadaje się do posłania do Ac?
> Ciągle ma ułamkowe release.

khm. jeżeli masz pewność - rel 1.0 / na buildery.

> Natomiast dotychczasowy poldek generuje indeksy z pętlami PreReq.
> (nie dotyczy ftp ac, bo tam jest jakiś przedpotopowy poldek - ale ten
> z kolei generuje indeksy z zależnościami niespójnymi z aktualnym
> rpm-em).

od 1.197.2.7 (2005/06/26) jest patch umożliwiający używanie indexów z
nowego poldka (czytaj 0.19.x). wydaje mi się, że można przejść na ftp
na generowanie indeksów nowym poldkiem (nowa mmazurowa
infrastruktura+nowy poldek - może ep09 przestanie się zachowywać jak
286 8-])

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,