applnk.spec

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 27 Lip 2005, 09:23:07 CEST

Dnia 27-07-2005, śro o godzinie 08:56 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Jakie ustawienia xfwm4 sa potrzebne do pracy w GNOME ?

A jakie są ci _niezbędne_ ustawienia Gnome do pracy pod Xfce? I czy nie
możesz ich ten jeden jedyny raz w życiu z palca odpalić? A jeśli nie, to
czy nie wystarczy ci ich dodać do menu użytkownika zamiast do globalnych
systemowych?

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>