applnk.spec

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 27 Lip 2005, 10:52:41 CEST

On Wed, Jul 27, 2005 at 08:06:56AM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> Spytam głupio: dlaczego pod gnome nie mam dostępnych ustawień np. xfwm4?

Bo nie sa potrzebne, zreszta jak blues napisal, moglby byc, sa ladnie w
swoim katalogu.

> gnome specific, poza tym cut&paste

No wlasnie, a applnk nie jest gnome specific, wiec nie mozesz wprowadzac
do niego takich zmian. Z tej paczki korzysta wiekszosc WMow u nas
(prawie wszystkie)

> mam się przypiąć kajdankami do kaloryfera? :\

Mozesz, nie bedziesz wtedy przeszkadzal ;-)

A tak serio, co Ci przeszkadza ta redundancja? Wprowadzilem tamta
zmiane, zeby menu gnomowe z applnk miala ta funkcjonalnosc w menu
'Desktop' co ma gnome-menus, nie chodzilo mi o wywalanie potem tego z
glownego menu. Nie mozesz uznac ze menu applications zawiera wszystko co
potrzebne, a menu 'Desktop' dodatkowo szybsze linki do czesciej
uzywanych rzeczy gnome specific. Ja problemu nie widze.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org