applnk.spec

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 27 Lip 2005, 12:12:11 CEST

On Wed, Jul 27, 2005 at 11:49:28AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Pisałem to, bo rzeczy z KDE nie są :) Są przemieszane z gnomowymi.

Gdzie sa przemieszane? kde control center i gnome control center maja
swoje wpisy w Settings, dodatkowo gnome ma swoje rozdrobione w
Settings/GNOME, kde nie (tez myslalem kiedys by dodac), gdzie jest
przemieszane? (aplikacje tak, sa, ale kwestie ustawien nie)

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org