applnk.spec

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 27 Lip 2005, 21:15:36 CEST

Dnia 27-07-2005, śro o godzinie 21:03 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> Hmm... niech pomyślę:
> - konfiguracyjne do icewm - katalog IceWM
> - konfiguracja OpenOffice - OpenOffice
> - konfiguracja Sawfish - Sawfish
> - ...
> - co nie podpada pod inne kategorie - Różne
>
> :)
>
> Da się to ładnie podzielić :)
>
> W tej chwili jest tam mydło i powidło i nie bardzo wiadomo co do czego.

Dobrze, że jest jeszcze pakiet gnome-menus, bo niedługo z applinka
zrobicie menu sześciopoziomowe i będzie tam można znaleźć nawet
konfigurację poldka, sendmaila i exima...

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>