applnk.spec

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 27 Lip 2005, 22:01:55 CEST

Dnia 27-07-2005, śro o godzinie 21:32 +0200, Bartosz Taudul napisał(a):
> Który to już raz w okolicach gnome jakieś dymy są?

Jakiego gnome? Róbcie sobie z applinkiem co chcecie i możecie tam nawet
programator od pralki wsadzić, ale skoro tam ma być wszystko, to
pozwólcie mi w końcu wyczyścić gnome-menus, który jest _gnomowy_ i tylko
gnomowy z pozostałych śmieci. To jest przede wszystkim z aplikacji
konsolowych, a w drugiej kolejności z KDE. Wystarczy nam jedna
uber-zgodna paczka menu, ja mam na PLD żywych ludzi, którzy chcą
prostego menu, bez kalkulatorów (bc), midnajta i xterma.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>