applnk.spec

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Śro, 27 Lip 2005, 22:23:46 CEST

On Wed, 27 Jul 2005 22:01:55 +0200
"Patrys :: Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Dnia 27-07-2005, śro o godzinie 21:32 +0200, Bartosz Taudul napisał
> (a):
>
> Jakiego gnome? Róbcie sobie z applinkiem co chcecie i możecie tam
> nawet programator od pralki wsadzić, ale skoro tam ma być wszystko, to
> pozwólcie mi w końcu wyczyścić gnome-menus, który jest _gnomowy_ i
> tylko gnomowy z pozostałych śmieci. To jest przede wszystkim z
> aplikacji konsolowych, a w drugiej kolejności z KDE. Wystarczy nam
> jedna uber-zgodna paczka menu, ja mam na PLD żywych ludzi, którzy chcą
> prostego menu, bez kalkulatorów (bc), midnajta i xterma.

Ale chyba tak jak gnome-menus-filter-desktop, jako alternatywa dla
filter-default? Przeciwko takiemu rozwiązaniu chyba nikt nic nie
będzie miał.
Ja np. wolę odpalić gmenu-simple-editor i samemu zdecydować
co ma być w menu, a co nie.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org