walące się kernele

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Czw, 28 Lip 2005, 10:55:58 CEST

On Thursday 28 of July 2005 09:44, Tomasz Witek wrote:
> Sprecyzuj spory ruch, ?
Stały ruch na poziomie ~10Mbps z pikami do 20 lub więcej. W tym ~30% ruchu p2p
obrabianego przez ipp2p. Do obsługi klasy adresowe /21, /22, /24, /29, /30.
Ten sam kernel na i686 SMP lub bez SMP wytrzymywał ~15 minut. Niestety w
ramach testów nie byłem w stanie zasymulować realnego ruchu, tj. nie
potrafiłem doprowadzić do oopsa. Na życzenie mogę wysłać więcej decodów
oopsów, bo zrzucają się one stale po konsolce.

--
Marcin Doliński
PLD Linux Distribution