allegro.spec: allegro-asm.patch

Kiesiu kiesyoo w o2.pl
Czw, 28 Lip 2005, 16:53:44 CEST

Witam!

Właśnie jestem w trakcie poprawiania speca do allegro i w trakcie
weryfikacji łatek trafiłem na problem. Otóż łatka allegro-asm.patch się
nie nakłada (co mnie za bardzo nie zdziwiło), więc chciałem poprawić,
ale moja znikoma znajomość Assemblera niestety uniemożliwia mi to. Łatka
poprawia błąd uniemożliwiający budowanie z nową wersja gas. Cóż u mnie
się buduje bez łatki.

GNU assembler 2.15.94.0.2.2 20041220
allegro 4.2.0-beta4

Łatka zamienia problamatyczne:
movl BMP_SEG(%edx), %es
na
mov BMP_SEG(%edx), %es
movl BMP_SEG(%edx), %ds
na
mov BMP_SEG(%edx), %ds

Natomiast w obecnej wersji te fragmenty zostały zmienione na
movl BMP_SEG(%edx), %eax
movl %eax, $es
i odpowiednio
movl BMP_SEG(%edx), %edx
movl %edx, $ds

Trochę namieszałem, ale pytanie brzmi: Czy należy poprawić ten nowy kod?
Jeśli tak, to czy chodzi o movl %eax, %es i movl $edx, %ds ?

Jak skończę wszystkie zmiany i przetestuję, to speca oczywiście podeślę
do sprawdzenia.

pozdrawiam,
Łukasz Kieś