walące się kernele

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 28 Lip 2005, 23:48:42 CEST

(Wed, 27 Jul 2005 14:08:39 +0200) Marcin Doliński:

> Problem ciągnie się od czasu 2.6.8, ostatni kernel który się nie wysypywał to
> było 2.6.7. Dlatego też przez b. długi czas używałem 2.6.7-1. Aktualny kernel
> oopsuje na maszynach typu ix86 nawet po 15 minutach, na amd64 co około dwie
> doby. Czy ktoś ma podobne problemy z kernelem? Testowane wersje to
> 2.6.11.10-6 oraz 2.6.11.12-3.2.

Masz na tych maszynach sieciówkę Intel EtherExpress PRO/100 VM lub coś w
ten deseń i używasz modułu e100 do niej?

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User