walące się kernele

Mariusz K. Grzeca mgrzeca w jmdi.pl
Pią, 29 Lip 2005, 14:50:56 CEST

Marcin Doliński wrote:

> Stały ruch na poziomie ~10Mbps z pikami do 20 lub więcej. W tym ~30% ruchu p2p
> obrabianego przez ipp2p. Do obsługi klasy adresowe /21, /22, /24, /29, /30.

u mnie sredni ruch w tej chwili ~30mbps z pikami do 0.4gbps, chodzi
conntrack, markowanie, ipp2p, layer7, imq, htb, sfq, esfq, filtrowanie
macow i troche smieci w typie unclean, hashlimit, recent. sieciowki
intela, jedna na module e100, dwie na e1000. od upgradu na
kernel-grsecurity-2.6.11.10-6 chodzi bez padow i rebootow, wiec nie
ruszam ;)

a u ciebie wali sie zapewne "wspanialy" modul tg3. u mnie zaden kernel
nie przezywal dluzej niz 5min przy takim ruchu na tg3...