walące się kernele

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 29 Lip 2005, 20:34:56 CEST

(Fri, 29 Jul 2005 16:14:18 +0200) Łukasz 'LCF' Jagiełło:

> Że tak zapytam a co jest nie tak z e100 ?

Na jednej z maszyn gdy miałem załadowany moduł e100 to po odpaleniu poldka
zastępował mi zgon maszyny, zamieniłem dla niej na eepro100 i od tej pory
looz. Na innej maszynie tez miałem e100 na interfejsie WAN i maszyna mi
umierała co ok. 24 godziny, teraz wymieniałem tam wszystko na 3COMy i
dałem jądro 2.4.30, spokój i cisza. Nie chcę znowu testować na niej 2.6,
to jakiś compaq z PIII na pokładzie.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User