vixie-cron-4.1-1, cos ktos modyfikowal?

Mikolaj Kucharski build w kompuart.pl
Sob, 30 Lip 2005, 13:37:35 CEST

On Sat, Jul 30, 2005 at 01:13:49PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Do tego restrykcja, że pliki crona nie mogą byc a+r to też IMO przegięcie.
> Ważne jest by nie miały w dla group lub other i tylko tyle.

To jeszcze da sie zniesc, ale to:

Jul 30 13:22:01 gw amnesia[5916]: (http) BAD FILE MODE (cron/http)
Jul 30 13:22:01 gw amnesia[5916]: (adamwmk) BAD FILE MODE (cron/adamwmk)

# ls -lh /var/spool/cron/
razem 8,0K
-rw-------  1 adamwmk crontab 300 2005-07-30 13:18 adamwmk
-rw-------  1 http    crontab 390 2005-07-30 13:18 http

a takie atrybuty nadaje crontab -e, sam.. dziwimnie ze to dziala, bo
crontab(1) ma g+s, wiec nie wiem jak on jest w stanie przeczytac te
pliki, przy crontab -e. Wie ktos moze dlaczego to dziala?

Sam vixie dziala dobrze, dzieki.

--
best regards
q#