udev 0.64

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 30 Lip 2005, 20:30:15 CEST

On Saturday 30 of July 2005 20:01, Paweł Sakowski wrote:
> No to paskudnie. Możesz sprawdzić poprzednie wersje (w repo @AC-branch
> są w poprzednich rewizjach budowalne 056 i 058)? Ja dyskiem USB nie
> dysponuję, a na moim sprzęcie (/udev/tts/USB0) mam SOA#1 na wszystkich
> wersjach. Podejrzewam problem przy przejściu 058->059, tam chłopaki
> strasznie namieszali.

udev 0.64 ma skaszanione uprawnienia do /dev/null i /dev/zero, dlatego część
odpalonych bez praw roota programów się wywala. Mi nie startowało kde na
przykład. Pozatym warto by je tak poprawić, aby na przykład user miał dostęp
rw do /dev/nvidia*, bo wtedy OpenGL nie działa.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics