sope.spec

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 1 Cze 2005, 04:47:30 CEST

Dnia 23-05-2005, pon o godzinie 06:22 +0200, l00natyk napisał(a):
> Witam
>
> Mam taką malutką prośbę. Czy mógłby ktoś commitnąć. Zaręczam że w 100%
> wiem co zrobiłem i jest zrobione jak trzeba.

czemu z 4.5 na 4.4 ??? przeciez to stara wersja juz i z punktu widzenia
pl bezuzyteczna (nie obsługuje utf-8)
Name:          sope
-Version:       4.5
-Release:       8.0
+Version:       4.4
+%define rel 758
+%define relname voyager
+Release:       %{rel}.1

release tez zle  w PLD masz własne release pld-owskie które nie ma nic
wspólnego z tym które jest na zródłach , jest to release pakietu a nie
źródeł.
Całkowite release dodatkowo wskazuje ze pakiet gotowy jest do wysłania
na buildery i do READY

-Source0:       http://download.opengroupware.org/sources/trunk/%{name}-trunk-latest.tar.gz
+Source0:       http://download.opengroupware.org/sources/releases/%{name}-%{version}beta.6-%{relname}-r%{rel}.tar.gz

lepiej chyba:
%define         datatrunk       200505120002
Version:       4.5
Name:          sope
Release:       8.0
Source0:http://download.opengroupware.org/sources/trunk/%{name}-trunk-%{version}-%{datatrunk}.tar.gz

to tez chyba nienajlepiej: zerknij na rpm-macros

+%define         _prefix         /usr/%{_lib}/GNUstep
+

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl