"kustomizacja" kernela

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Śro, 1 Cze 2005, 13:51:41 CEST

Dnia 01-06-2005, śro o godzinie 13:37 +0200, Jacek Konieczny napisał(a):

> No właśnie, mało praktyczne. Skończyło się na razie na budowaniu
> własnego kernela z kernel-sources. Przy okazji zrezygnowałem
> z modularności, sporo to mi rzeczy ułatwiło (system jest robiony pod
> konkretny sprzęt plus qemu do testów).

Hmm, zastanawiam sie nad dodaniem do kernel.spec możliwości
zdefiniowania np. "--with_local_config=<gdzie jest config>"
to by rozwiązało takie problemy.

Tylko czy nie skomplikuje za bardzo samego kernel.spec ?

Będę myślał.

Pozdrawiam.
			Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }