SPECS: gnumeric.spec - BR: pkgconfig, popt-devel, scrollkeeper

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 2 Cze 2005, 12:03:34 CEST

Mniej wiecej Thu, Jun 02, 2005 at 11:46:42AM +0200, zainteresowany Fryderyk Dziarmagowski rzekl:

> tak, powinien być BR: scrollkeeper. nie wiem dlaczego nikt do tej pory
> się nie natknął, a ja się łudziłem w niewiedzy :|

Bo wszyscy z builderami na czele mają takie pakiety zainstalowane...
Tak naprawdę, to połowa pakietów (tych z main) jest niebudowalna na
BRach jakie mają, w tym sporo sypiących się na brakach w makrach. Może
nie powinny być wpisywane jako BR, tylko powinny byc makra dodające BRy
w zależności od prawdziwych wymagań innych makr użytych w specu? Wtedy
nie były potrzebne takie rozważania jak te nasze, a zapotrzebowanie
byłoby wykrywalne choćby awkiem. Puszczając wodze fantazji -
adapter.awk?

BTW. gnumeric woła wprost o popt.h

Zbyniu
--