SPECS: gnumeric.spec - BR: pkgconfig, popt-devel, scrollkeeper

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Czw, 2 Cze 2005, 13:00:35 CEST

Mniej wiecej Thu, Jun 02, 2005 at 12:18:58PM +0200, zainteresowany Michal Kochanowicz rzekl:

> To może przed każdym budowaniem pakietu:
> poldek -e '*-devel' (czy jak to zrobić żeby działało)
> poldek -i rpm-build
>
> ? Ja tak robię u siebie jak przygotowuję speca.

Właśnie w podobny sposób działa automatyczka którą sobie skonstruowałem,
zostawia w chroocie niewiele ponad to czego pragnie skrypt builder.
Więcej już mi się nie chciało kombinować. :)

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A
%% Timeo me dubitare %%