[Ac] Instalator

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 2 Cze 2005, 13:41:14 CEST

Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):
> Pewnie jest ciagniety smtpdaemon i poldek ma tendencje do wylosowywania
> exima.
W takim razie wybor serwera SMTP przy instalacji jest bez sensu.
Poza tym po zmianie kernel-* na kernel-grsecurity-* instalacja takze sie
wywraca. Trzeba recznie kombinowac ze zmianami wpisow. Jest tez konflikt
przy instalacji man-pages (C: kernel-grsecurity). Po zakonczeniu
wszystkich operacji lilo.conf wyglada cokolwiek dziwnie (same przyklady
uzyskania graficznego LILO), nie jest zglaszany zaden blad i po
restarcie systemu konczymy z niebootujacym sie systemem.
Widac moze na horyzoncie nowe ISO? Albo bootkietki?

Pozdrawiam
Beorn