vim (mi) się "zawiesza"

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Czw, 2 Cze 2005, 21:00:52 CEST

On Thu 2. of June 2005 20:02, maHo wrote:
> [ciach]

Dokladnie tak.

> z tą uwagą że to samo wystąpiło na Debianie, więc jest to raczej
> specyficzne dla vima nie dla PLD.
>
> I przy takim "zawieszeniu" pomaga naciśnięcie Ctrl-C.
To znacznie lepiej niż kill(all) ;) i można z tym żyć - dzięki.
Swoją drogą to jest chyba jakaś nieskończona pętla wywołań
20696 select(1, [0], NULL, [0], {0, 0}) = 0 (Timeout)
Wywołania select znalazłem tylko w pliku src/os_unix.c .
Skompilowałem z -O0 i -ggdb do degugowania i, niestety, vim przestał się
"zawieszać"
$ rpm -q kernel glibc gcc
kernel-2.6.8-4
glibc-2.3.4-0.20040722.4
gcc-3.3.4-4

glibc bez nptl, jajko starsze, bo na 2.6.11.x supermemo 8 (a.d 1998) na wine
powoduje zawieszenie się kompa na twardo bez śladu w logach (to tak "przy
okazji").

--
Tomasz Wittner