STBR: clearsilver.spec

Radosław Kintiz radek w rakin.eu.org
Pią, 3 Cze 2005, 17:44:09 CEST

Andrzej Zawadzki napisał(a):

>Apropos traca:
>
>1.
># trac-admin /var/lib//trac/project initenv
>Traceback (most recent call last):
>  File "/usr/bin/trac-admin", line 30, in ?
>    import sqlite
>ImportError: No module named sqlite
>
># rpm -q python-sqlite
>python-sqlite-2.0.3-1
>
>z ver 1 działa
>
>Oczywiście to nie trac'a problem ale tu wyszło.

Wydaje mi się, że python-sqlitle-2 i -1 nie będą ze sobą kolidować.
Trzeba będzie być może wyciągnąć jakiś stary rel z python-sqlitle.spec i
wrzucić do python-sqlitle1.spec. Postaram się rzucic okiem, ale nie
obiecuję, że w najbliższym czasie. Na razie traca proponuje przerzucić
do supported, bo main, to raczej nie miejsce na coś czemu brakuje
zależności. Czy może się mylę i przed wydaniem AC jest inaczej?

>Brakuje R: apache-mod_auth

To mogę dodać za chwilę, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Pozdrawiam,
Radek

PS. Chyba wyszłedł już trac-0.8.2 (widziałem, że zamknęli tickety
związane z tym wydaniem). Jak ktoś będzie chciał zrobić update, to
podpowiem, że patch  trac-svn-1.2 będzie niepotrzebny.

--
Radosław Kintzi (radek at rakin.eu.org)