Popsute budowanie kernela poza /usr/src/linux

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 3 Cze 2005, 18:38:46 CEST

Na potrzeby pewnego projektu buduję poobcinany kernel. Procedura ma być
powtarzalna w normalnym środowisku PLD, bez żadnego cudowania. I tak to
działało u mnie w domu (kernel-source-2.6.11.7-1), chciałem tę samą
operację (make -C /usr/src/linux -O `pwd`/kernel) powtórzyć na innej maszynie
(z kernel-grsecurity-source-2.6.11.10-6) i się wywaliło.

Winny okazał się plik /usr/src/linux/include/linux/autoconf.h. Po jego
skasowaniu wszystko działa, używany jest config z katalogu roboczego (w
którym jest budowany kernel) i wszystko gra. Jednak wolałbym nie musieć
w ogóle ruszać zawartości /usr/src/linux/ (zresztą, ona i tak jest
domyślnie ruszalna tylko dla roota).

Da radę coś z tym zrobić?

Pozdrowienia,
        Jacek