SPECS: wop.spec (NEW) - initital, nfy

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 4 Cze 2005, 14:36:44 CEST

On Sat, Jun 04, 2005 at 10:57:39AM +0200, bt wrote:

> Pewnie jestem jeszcze za cienki, ale przy odrobinie pomocy chetnie :)
> poza tym spec sie buduje elegancko a gierka dziala jak sie zakomentuje
> dwie linijki w spoecu dotyczace pliku desktop.
sory, to naprawde nieskonczone.. mialem po prostu speca sprzed jakiegoś
tam czasu, a teraz czyściłem chroota z tym i commitowałem to co się
nazbierało, a nikomu by nic nie psuło.
Ogólnie została całość do wyczyszczenia, plik desktop, dane do
gry(chociaż je chyba do osobnego speca)...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI