kernel24 i ata_piix - update patcha?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 6 Cze 2005, 22:03:21 CEST

On Mon, Jun 06, 2005 at 07:30:01PM +0200, Marcin Król wrote:
> Hello.
>
> Ostatnio przyszlo mi instalowac PLD na Dellu PE750, ktorego kontroler
> powinien chodzic na ata_piix. Niestety proba zaladowania tegoz modulu na
> naszym kernel24 konczy sie ladnym "No devices". Szybkie googlowanie i
> dowiedzialem sie, ze tenze kontroler (8086:25a3) dziala poprawnie tylko
> przy wlaczonym "combined mode". Szybkie zerkniecie na Patch25 z
> kernel24.spec, i niby jest tam "re-enabled combined mode support" tylko,
> ze jedynie w drivers/pci/quirks.c. Po zamianie patcha na opartego o
> [...]

Jak najbardziej.
Druga rzecz - czy są jakieś łaty na piix.c (zwykłe IDE) dla 2.4.31?
Brakuje obsługi nowych kontrolerów, np. ICH7... w 2.6.11.x już są.

PS. miał ktoś do czynienia z sieciówką na ALi1563 o pci id 10b9:5263?
pci id jest dodany dopiero od 2.6.11.x, ale i tak nie chciała działać
("no MII transceiver found" i "Invalid media table selection")

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/