kiax.spec vs. amd64

maHo lukaszmach w gmail.com
Wto, 7 Cze 2005, 11:05:59 CEST

On 6/6/05, Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org> wrote:
> Doprowadziłem Kiaxa do momentu w którym zaczyna segfaultować zamiast kłamać,
> że "Authorization failed". Zmusiłem go do budowania z zewnętrznym iaxclient i
> wrzuciłem dzisiejszy snap z CVSu. Ktoś ma pomysł czemu akurat tutaj faultuje?

[ciach]

Nie wiem jak dokładnie kiax ma, ale iaxcomm kłamał że authorisation
failed, ponieważ w iaxcomm przy obliczaniu md5 był typedef unsigned
long jako uint32 (a pod amd64 unsigned long ma 64 bity).

Nie mam łatek pod ręką, ale jeżeli nie znajdziesz nic, mogę poszukać.

Inna sprawa że dźwięk pod 64bitami jest o dużo gorszy niż pod 32, więc
prawdopodobnie takich typedefów jest więcej w iaxclient.

pozdrav

maHo