mod_perl nie pasuje do Carp.pm i Cookie.pm

Radosław Zieliński radek42 w gmail.com
Wto, 7 Cze 2005, 11:54:22 CEST

On 6/7/05, Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:
> Jest problem z nowym mod_perl-em... Chodzi o to, że aplikacje, które
> używają sobie Carp.pm mają poważny problem, gdyż ten moduł nie jest
> dostosowany do nowego mod_perl-a.
[...]

Podbij perl-CGI.spec do 3.10, puść na buildery i zainstaluj; moduły z
CPAN mają wyższy priorytet, niż te z perl-{base,modules,devel}
(ścieżki %perl_vendor* są w @INC przed %perl_{priv,arch}lib).

> Nie chciałbym w tym grzebać, bo nie za bardzo mam ochotę dotykać rzeczy,
> których konstrukcji nie rozumiem (vide: perl.spec). Proszę o dodanie tego,
> bo inaczej mod_perl ma poważne wady (to dosyć popularne moduły...).

Nie ma co się czaić, patch wygląda poprawnie...
Ja nie mam jak tego teraz dodać; padła mi płyta główna, piszę z
xterminala, do którego wsadziłem dysk 40MB zdjęty ze ściany. ;-)