mod_perl nie pasuje do Carp.pm i Cookie.pm

Bartek Jakubski b.jakubski w gmail.com
Wto, 7 Cze 2005, 13:37:36 CEST

On Tue, Jun 07, 2005 at 11:54:22AM +0200, Radosław Zieliński wrote:
> [...]
>
> Podbij perl-CGI.spec do 3.10, puść na buildery i zainstaluj; moduły z
> CPAN mają wyższy priorytet, niż te z perl-{base,modules,devel}
> (ścieżki %perl_vendor* są w @INC przed %perl_{priv,arch}lib).

> Nie ma co się czaić, patch wygląda poprawnie...
> Ja nie mam jak tego teraz dodać; padła mi płyta główna, piszę z
> xterminala, do którego wsadziłem dysk 40MB zdjęty ze ściany. ;-)

W perlu 5.8.7 jest już "wbudowana" odpowiednio nowa wersja CGI, więc
takie patchowanie (właściwie backport poprawek z nowszego CGI)nie bardzo
ma sens IMHO. Jeśli coś w dystrybucji tego potrzebuje, to wystarczy
odpowiednie R:. Rzeczy pozadystrybucyjne  niech się same o siebie trochę
zatroszczą...

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --