gconfd-2

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Wto, 7 Cze 2005, 14:19:18 CEST

On Tue, 7 Jun 2005 12:24:33 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Na czym polega "konczenie pracy w GNOME" jesli user laczy sie z
> dowolnego srodowiska X11 po ssh i odpala _zdalnie_ np. gnome-terminal
> (albo dowolna inna aplikacje korzystajaca z gconf-a) ?

Hehe. Racja. Chodziło mi o Środowisko->Koniec pracy i nie pomyślałem
nawet o zdalnej pracy. Masz niestety rację, że przy zdalnym odpaleniu
aplikacji gconfd-2 nie kończy pracy jak powinien. Niestety google radzą
tylko killować gconfd-2, ale to żadne rozwiązanie.
Demon powinien zginąć po 20 minutach od nieużywania go przez żadną
aplikację, ale nie sprawdzałem nawet czy tak się dzieje. Można by
zmienić te 20 min na np. 2. Może to by coś pomogło. Niestety nie mam
więcej pomysłów.

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org