gnome się wali... :-/

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 7 Cze 2005, 22:30:31 CEST

Co się dzieje z gnome?

Dzisiaj po uruchomieniu laptoka zaczęły się dziać cuda:
- najpierw gnome-panel nie chciał się uruchomić - górny pasek mi się
  wogóle nie pojawił, dolny był jednolicie szary
- potem przestał mi się to wogóle uruchamiać...

W tej chwili tylko przy uruchomieniu ręcznym jako tako całość chodzi
(ręczne wywołanie gnome-session). gconf-editor nie potrafi wogóle odczytać
konfiguracji, etc, etc...

Niezbyt to gnome stabilne... :-/