gconfd-2

Śro, 8 Cze 2005, 10:36:57 CEST

Kamil =?ISO-8859-2?Q?Kosi=F1ski?= wrote:

> A to jest gdzieś w dokumentacji ? :) Nie wiem, nie szukałem. Za to w
> kodzie jest coś takiego:
>
> /* Drop any listeners whose clients are gone. */
> gconf_database_drop_dead_listeners (db);
>
> if (db->listeners &&                      /* not already hibernating */
>     gconf_listeners_count(db->listeners) == 0 &&    /* Can hibernate */
>     (now - db->last_access) > (60*20))  /* 20 minutes without access */
>   {
>     dead = g_list_prepend (dead, db);
>   }
>
> Sugerowałem się tym ( ale mogłem, źle zrozumieć ten kawałem kodu:) ) i
> [...]

A ja tym, co napisales...

Swoja droga czy ten kod zamyka samego gconfd czy polaczeni miedzy nim a
aplikacja ?

Bo w tym drugim przypadku pozostaje kwestia: czy aplikacja po dluzszej
przerwie potrafi tylko odtworzyc tylko to polaczenie, czy tez ponownie
wystartowac gconfd ?

> I znowu masz rację :) To powinno działać tak jak należy, bez potrzeby
> kombinowania z jakimiś skryptami.

Powinno, ale moze jest zle zaprojektowane ?

  phone (48)(58) 347 14 61