Kicker SigV

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 8 Cze 2005, 13:44:59 CEST

Lukasz Glebicki wrote:
> Kicker mi się wywala w KDE permanentnie (od 3.3.x). Ktoś ma jakiś
> pomysł? W kickerze mam ikonki od kbebluetooth, miksera kde,
> superkaramby, poczty KMAIL i skype oraz kadu. Kadu mi znika po
> zawieszeniu z paska.
[...]

Winne są kmail i kadu. Kmaila można ustawić, żeby cały czas wyświetlał swoją ikonkę - wtedy się nie wywala. Co do kadu, jest to zbyt losowe (używam codziennych snapów więc nie zdiagnozuję). Chociaż nie pamiętam kiedy ostatnio mi się sypnął. Inna sprawa,  że kmail również się sypie przy szybkim kasowaniu maili po imapie. ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>