[Ac] INN i IPv6

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 8 Cze 2005, 15:34:29 CEST

The Undefined napisał(a):

> yy.. masz jakąś specyficzną konfigurację, albo coś?
Nie, czyste Ac zainstalowane wczoraj przez net

> u mnie:
> [undefine w helios undefine]$ rpm -q inn
> inn-2.4.1-2
> działa bez problemów.
Niestety, nie moge go zestrace'owac, bo krzyczy, ze nie moze wykonac
seteuid 0 (Operation not permitted), wiec ciezko jest mi cokolwiek
wiecej powiedziec. Modul ipv6 zaladowany, konfiguracja na oko jest w
porzadku. Kompiluje teraz 2.4.2, zobacze czy bedzie biegal.

Pozdrawiam
Beorn