gnome się wali... :-/

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 21:10:51 CEST

Dnia 08-06-2005, śro o godzinie 20:07 +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki
napisał(a):

> http://bugs.pld-linux.org/index.php?do=details&id=5657

ja nie mam hotpluga, mam udev.
aler moze to byc wina tego, ze mam kilka roznych kart dzwiekowych i
wykozystuje ten sam system na rozych komputerach.

Czasem, ale bardzo zadko sie zsdarza ze jak wlacze 2 razy pod rzad na
tym samym komputerze to nie mam wyciszonego dzwieku.
Ale to nie jest regola.