SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - bconded patch135

Pawel Sikora pluto w agmk.net
Czw, 9 Cze 2005, 21:37:56 CEST

On Thursday 09 of June 2005 21:30, Marcin Doliński wrote:

> Wracamy do -w dla paszczusia? ;-)

jeszcze nie :)
paszczus zbcondowal latke, bo mu sie nie kompilowalo na !x86
i po prostu ja wylaczyl zamiast poprawic.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.