gconfd-2

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 10 Cze 2005, 09:36:14 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> On Thu, 9 Jun 2005 17:09:17 +0200
> Witold Filipczyk <witekfl w poczta.gazeta.pl> wrote:
[...]
> potwierdzam, zdycha aż miło. patch posyłam do gnomowej bugzilli.

Jeżeli zdychanie z sygnałem 11 jest eleganckie, to potwierdzam, zdycha. Inna rzecz, że aplikacja korzystająca z w/w ustrojstwa nie zakończyła pracy (mozilla-firefox), a od jej *odpalenia* (nie zakończenia, bo to nie nastąpiło) minęło dokładnie 20 minut (wg logów).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>