SPECS (AC-branch): bash.spec - release 22 - commented out PS1 xter...

Pią, 10 Cze 2005, 10:50:19 CEST

On Fri, 10 Jun 2005, Paweł Gołaszewski wrote:

> Mnie wszystko działa.
> Ty chcesz ładny prompt w mc - ty poprawiaj :P

Czego nie rozumiesz w zdaniu "Jak ktos chce dorabiac jakis ficzer to ma
to zrobic tak zeby dzialalo poprawnie i deterministycznie" ?

> P.S.: chcesz się bawić w ping-ponga czy zaczniesz rozmawiać normalnie?

Co jest nienormalnego w zwroceniu Ci uwagi ze masz poprawic babola?

> Nie jestem zainteresowany poprawianiem tego w obecnej sytuacji, ale chętnie
> pomogę.

Czekam na Twoja pomoc, ktora bedzie albo poprawny PS1 albo patch na mc.

Janek